۱۴۰۵-۰۴-۰۴

۱ thought on “دکتر کمال شعاعی

  1. طرز برخورد منشی دکتر شعاعی بسیار بد و نامناسبه. به عقیده من طرز برخورد بد منشی یک مجموعه نشانگر ضعف مدیریت اون مجموعه ست.

Comments are closed.