عدم امنیت غذایی دانشجویان آمریکایی در دوران کرونا

عدم امنیت غذایی دانشجویان آمریکایی در دوران کرونانتایج یک بررسی نشان می‌دهد که در این دوران، دانشجویان آمریکایی احساس عدم امنیت غذایی دارند.

به گزارش ایسنا به نقل از یودبلیونیوز، بر اساس پژوهشی که در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی انجام شده، حدود ۲۰ درصد دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا  در دوران پاندمی “کووید-۱۹” احساس عدم امنیت غذایی داشته‌اند.

در این مطالعه، دانشجویان دوره کارشناسی ۹ دانشگاه و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری ۱۰ دانشگاه بررسی و نظرسنجی شدند.

این نظرسنجی، مشکلات مالی مربوط به “کووید-۱۹”، از جمله عدم امنیت غذایی و مسکن، سلامت روان و انتقال به یادگیری از راه دور را بررسی کرد.

نتایج این مطالعه در مقایسه با نظرسنجی قبلی در بهار ۲۰۱۹ میلادی، نشان می‌دهد که در دوران پاندمی کووید-۱۹، میزان ناامنی غذایی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی افزایش یافته است.

“کریستا سوریا” محقق این مطالعه گفت: ما می‌دانستیم که این پاندمی تاثیرات چشمگیری در وضعیت مالی دانشجویان خواهد داشت. خصوصا به این دلیل که بسیاری از دانشجویان مجبور به نقل مکان شدند و خود و خانواده آن‌ها، شغل خود را از دست دادند.

وی ادامه داد، میزان ناامنی غذایی میان دانشجویان ستم دیده و حاشیه نشین به طور قابل توجهی بالاتر بود.

سوریا افزود، این دانشجویان شامل دانشجویان سیاه پوست، لاتین، آمریکایی هندی تبار، بین‌المللی و دانشجویایی است که از بزرگسالان مراقبت می‌کنند.

error: Content is protected !!