وضعیت کرونا در استان ایلام همچنان نگران کننده است

به گزارش خبرنگار مهر، معروف بسطامی ظهر روز سه شنبه در نشست فوق العاده قرارگاه اجرایی کرونا، وضعیت کرونا در استان را همچنان نگران کننده دانست و افزود: یکی از چالش‌ها در مدیریت کرونا عدم رعایت پروتکل‌ها توسط بخشی از جامعه است و تا زمانی که میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را بالا نبریم نباید، منتظر وضعیت بهتری باشیم.

وی عملکرد حوزه بهداشت و درمان استان را در کنترل بیماری کرونا مناسب ارزیابی کرد و بیان کرد: خوشبختانه حوزه‌ بهداشت پاسخ گوی نیازهای استان بوده است.

فرمانده قرارگاه اجرایی کرونا، ایجاد مرکز تخصصی بیماران تنفسی با ظرفیت ۲۰ تخت و مراجعه روزانه ۵۰ نفر را از اقدامات مناسبی دانست که در مرکز استان انجام شده و ادامه داد: کادر درمان در این مدت با فشار زیادی مواجه بوده و نیاز است با ایجاد یک تنفس برای شرایط سخت احتمالی در آینده آماده شود.

وی استفاده از ظرفیت سیستم صوتی هسته‌ی مرکزی شهر ایلام و پخش تولیدات صوتی مرتبط با کرونا را از مواردی دانست که باید در دستور کار قرار گیرد و برای فرهنگ سازی و افزایش رعایت پروتکل‌ها در جامعه استفاده شود.

بسطامی در پایان خواستار رعایت پروتکل‌ها در حوزه حمل و نقل درون و برون شهر استان شد و تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها باید نهایت تلاش خود را برای افزایش رعایت پروتکل‌ها به کار گیرند.

error: Content is protected !!